Jul i Ludvika

Vi kom ner till Ludvika på torsdagen innan jul. Dagarna innan julafton spenderade jag så mycket jag kunde med Emilia. Dagen innan jul kom Sofie, Micke och Evelina också till pappa. Vi åt tacos och sen blev det uppesittarkväll. 
 
Jag vaknade långt före alla andra på julafton och tog en dusch. Det är så skönt att göra det när alla andra sover och innan alla andra också ska börja göra sig iordning. Jag och André hade bestämt att ge våra presenter i julstrumpan, så jag tittade där och André hade gjort skattjakt till mig.  Jag letade runt i hela huset tills jag hittade paketet med en jättefin klocka av Michael Kors. När de andra vaknade kollade de också sina julstrumpor. Julafton fortsatte precis som en julafton ska. Vi åt god julmat och sen tittade vi på Kalle Anka. Barnen blev superglada när tomten äntligen kom och de fick leka med alla nya saker. När barnen hade lagt sig på kvällen kollade vi vuxna på tomten är far till alla barnen. 
 
På juldagen kom hela Karins familj och åt middag och på kvällen gick jag ut med vänner. Resten av dagarna försökte jag bara umgås så mycket som möjligt med vänner och familjen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0