Ayia Napa del 1

Har haft en apbra vecka på Cypern med brudarna. Har haft hur kul som helst och fått ett minne för livet. Jag börjar med att lägga upp tjejernas och mina instagrambilder, så får det bli lite mer sen.

Jag och Emilia har bott på ett hotell och de andra fyra på ett annat, så vi har mött upp varandra på stranden på dagarna och festat tillsammans på kvällarna. Har blivit stammisar på en supermysig restaurang, där vi blev bjudna på drinkar, shots och champagneflaskor. Sista dagen blev vi bjudna på glass eftersom vi inte var så sugna på alkohol.

taggade brudar

Imorgon åker viiii, är så jäkla glad. Håller på och packar det allra sista nu. Imorgon halv nio går tåget från Sundsvall, jag har en så snäll pojkvän som skjutsar mig hela vägen dit i alla fall. Sen får jag sitta på arlanda ensam i några timmar innan Emilia och Carro kommer, men det ska jag väl klara. Såg en ren idag måste jag också meddela, så nu känner jag mig som en äkta norrlänning när jag har sett min första ren i det fria, haha.

Såhär taggade är vi !

bowling

Idag har jag och André käkat ute och bowlat med hans syster och hennes pojkvän. Jag förlorade, jag erkänner. Men jag hade kul i alla fall!

Imorgon ska jag städa här hemma och packa det sista. För på fredag åker vi, wiii. Tänkte också åka förbi hos svärföräldrarna en sväng på kvällen.

Saknar min gullunge så galet mycket!

3 dagar till cypern

Snygg bild från turkiet på mig och Minis. Haha så jäkla snygga. Om tre dagar åker vi i alla fall, längtar ihjäl mig!

rotsidan

Var på rotsidan vid havet idag och hade picknick med älsklingen.

idol

Kollade precis på nya säsongen av Idol och jag avskyr Alexander Bard, han så elak rakt igenom. Annars är jag glad att det har börjat igen!

okomplicerat

Pratade nyss i telefon med Emilia och vi kom fram till att jag inte är en så komplicerad människa. En tjej som är kompis med några andra tjejer som redan är nere på Cypern frågade om hon får åka med oss ner och förmodligen bo med oss. Och självklart sa jag ja. Tror dock att de flesta tjejer hade sagt "Men varför måste hon följa med, jag trodde ju att det bara skulle vara vi". Vilket är väldigt barnsligt. Det är skönt att inte vara så komplicerad. Man borde fokusera mer på att vara glad och positiv.

De kommande dagarna ska jag hårdträna varenda dag. Man kan ju i alla fall få tappa ett kilo innan vi drar iväg.

blåbär

Igår var jag ut med pojkarna i skogen och plockade blåbär. Så idag har jag knåpat ihop blåbärskräm och en blåbärspaj. Pajen ska vi ta med hem till svärföräldrarna på en fika.

Annars idag har jag rensat blåbären och packat lite inför resan som är om exakt en vecka. Längtar snart ihjäl mig !

Mammorna på visit

Nu har mamma och Vera tuffat hem igen med husbilen Gerd. Det var en kort visit, men väldigt mysig. Jag fick ha mammorna för mig själv igår förmiddag, vilket bestod av en tur runt Bollsta. Sen hämtade vi André från jobbet och åkte till stugan. Där blev det grillat, lite wakeboardåkning för André och väldans massa prat och skratt.

Just nu håller jag på och packar till Cypern. Bara nio dagar kvar, wiho.

kräftskiva

Hade en jättetrevlig kräftskiva häromkvällen.
Nu är mamma och Vera på väg upp hit. Borde väl vara framme snart.

3 dagar kvar

Har haft två supersköna lediga dagar i stugan. Vädret har varit fint, så jag har solat och badat och åkt båt. Igår var jag och Antonia ute på en 8 kilometer lång promenad, härligt. Nu jobbar jag i bara tre dagar till, sen får även jag lite semester.

Evelina 4 år

Mosters lilla skrutt fyller 4 år idag. Helt sjukt vad tiden går fort. Världens bästa unge som jag älskar otroligt mycket!

white

Tänk vad lite vit färg kan göra. När vi målade om i stugan blev det en helt annan känsla av att gå in dit.