januari 2018

Julen är bortplockad. Jag och André har haft vår årsdag. Sex år och vi står fortfarande här tillsammans och fler år ska det bli. Vi firade med god mat och jag fick en fin blombukett. 
Vi har även hunnit köra en smoothiedetox. Det kändes välbehövligt efter december månad. I tolv dagar drack vi smoothies och jag mår så bra nu. -7 kg på vågen och jag har mycket mer energi nu. Jag har motivation till att hålla igång och vill träna. Egentligen handlar det inte om vad som står på vågen. Jag vill bara må bra, äta hälsosam och näringsrik mat och orka leka med mina barn. 
 
Nu fortsätter vi bara mysa resten av januari och snart åker vi utomlands!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0