Lanzarote 2018, dag 1-3

Klockan 23:00 på torsdag kväll satte vi oss i bilen för att åka till Arlanda. André hade sovit innan på kvällen för att orka köra hela natten. Jag kunde inte alls slappna av i bilen, så jag var mestadels vaken. Vilket resulterade i att jag var vaken ca 1,5 dygn. När vi kom fram till Lanzarote var vi väldigt trötta, så vi gick till en affär och handlade lite saker vi behövde. Sen åt vi på restaurang, innan vi tog kväller. 
 
Första heldagen började Alfred klockan 6 på morgonen. Efter två timmar var jag hungrig, så jag väckte André och vi gick till hotellfrukosten. När vi hade ätit frukost tog vi en promenad för att kolla runt på området. Dagen spenderades efter det vid poolen, men det var bara barnen som badade. På kvällen gick alla in till stan och kollade i butiker. Vi åt även vår middag där. Adrian var så trött så han åt nästan sovandes i sin vagn. 
 
På söndag morgon tog vi en promenad med Antonia och Stefan. Vi gick längs strandpromenaden ända bort till fyren på udden av ön, det var ca 8 km fram och tillbaka. På slutet av promenaden blev vi så varma, så vi bestämde oss för att spendera dagen på stranden. Adrian är verkligen en badpojke. Både i havet och i poolen. Det spelade ingen roll hur mycket han hackade tänder, han ville ändå inte kliva upp. På kvällen gick vi in till stan igen och åt på samma restaurang som kvällen innan. Den här kvällen var vi dock lite tidigare, så Adrian behövde inte somna vid maten. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0