En lugn och mysig helg

Just nu är jag inne i sen så bra period, jag mår verkligen jättebra. Jag bara njuter av mina fina söner och våra dagar tillsammans. I fredags var Adrians lediga dag från förskolan och det regnade ute, så vi gick omkring i pyjamas hela dagen. Jag skypade i några timmar med Emilia och vi pratade ihop oss lite om hennes bröllopsplanering. Det ska bli så kul att min bästa kompis ska gifta sig!! 
 
Igår gjorde vi oss iordning och åkte till Valasjön för att fira Andrés mamma och bror. Vi blev bjudna på god mat och fika och hade en jättetrevlig kväll. Vi fick dock åka hem ganska tidigt eftersom Adrian var supertrött som hade vaknat klockan 6 på morgonen.
 
Idag har vi också bara haft en mysdag. André rensade ur sin garderob, jag beställde hem nya träningskläder till alla mina mysiga höstpromenader. Sen tog vi även en promenad i regnet, det är på någon vis väldigt uppfriskande att gå i regn. Vi har ätit linssoppa och pratat massor om framtiden. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Aegean College

I know this if off topic but I'm looking into starting my own weblog and was wondering what all is required to get setup?
I'm assuming having a blog like yours would cost a pretty penny?

I'm not very internet savvy so I'm not 100% sure.
Any tips or advice would be greatly appreciated.
Appreciate it

2022-04-26 @ 18:25:00
URL: http://https://aegeancollege.gr/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0