Ludvika, Stockholm, innevecka

Jag och Adrian hade det jättemysigt i Dalarna över påsken. Det kom dock otroligt mycket snö, men Adrian var i alla fall nöjd över det, då han kunde bygga snögubbe. Vi firade påsk med släkten hemma hos min faster och Adrian fick leka med sina jämngamla tremänningar. Vi hann även med att träffa Issa och Agnes, måla påskägg, klä påskris och mysa med Emilia och åka till Borlänge till Sofia och Evelina. 
 
 
 

Helgen efter tog vi med oss Philip och Elin till Stockholm. Vi bodde på hotell och på lördagen gick André, Philip och Elin på innebandy i globen. Då passade jag och Adrian på att spendera hela dagen med Alex. Vi gick hem till Alex och bara tog det lugnt, traskade sedan iväg och åt pizza. På kvällen myste jag och Adrian på hotellrummet, medan de andra gick och åt, eftersom de inte hade ätit än. 
 
 
Nu senast har jag varit på innevecka i skolan. Det är så sjukt intensivt med långa dagar och mycket att göra. 2,5 dagar med redovisning och resterande dagar med föreläsningar. Nu har vi i alla fall påbörjat den sista kursen för det här året. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0