Hormoner

Trots att det är en månad sen jag uppdaterade här kan jag inte säga att förkylningen har blivit mycket bättre. Jag har varit till doktorn en gång, men där blir ju inte mycket gjort. Ska man verkligen behöva hosta i två månader ? 
 
I tisdags vikarierade jag på Bollstaskolan, det var otroligt roligt och lärorikt. Lite skillnad mot praktiken, för nu blev det liksom eget ansvar. Jag tycker allt gick superbra! 
 
Idag ska Adrian få vara hos sin farmor och farfar några timmar, då jag ska städa hemma och packa inför veckan i Ludvika. Skulle även behöva plugga lite, men vi får se hur mycket jag hinner. Det ska bli så skönt att åka hem till Ludvika ett tag och bara vara. Vi har ju inte träffat Emilia sen i oktober och det är katastrof! Tror aldrig det har gått så lång tid mellan att vi har träffat varandra. Så nu ska vi passa på att kramas massor. 
 
Graviditeten flyter på som vanligt. Man märker väldigt mycket nu att hormonerna börjar ta över. Jag började gråta igår efter att jag hade skällt på Adrian för i princip ingenting, jag fick så dåligt samvete. Jag ska verkligen försöka tänka mig för och hejda mig innan jag blir arg. Men ibland går det inte att stoppa. Tröttheten är fortfarande kvar och jag blir lätt yr även nu. Jag hoppas att det blir bättre snart, eller så blir det bara värre haha. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0