I vecka 38 och less

Nu är det förhoppningsvis inte långt kvar tills bebis är här. Allt blir tyngre för varje dag och orken räcker inte riktigt till. Jag längtar så galet mycket tills jag har alla mina pojkar så att jag kan pussa och krama på dem. Jag har hellre min bebis utanför magen, än i den. Både jag och Adrian har gått på sommarlov. Jag för några veckor sedan och Adrian idag. Det ska bli så skönt att vara lediga ett tag nu.
 
Adrians nya rum är snart klart, det fattas bara en säng och en byrå. Jag hoppas att vi hinner få hem sakerna och ställa iordning allt snart. Hemmet behöver också organiseras upp lite. Det känns som att det enda man gör är att städa och plocka och ändå ser det ut som ett bombnedslag. 
 
Mina hormoner styr mitt mående helt nu. Jag tänker konstant på jobbiga saker och värst är det på kvällarna, speciellt nu när André jobbar eftermiddag. På nätterna drömmer jag konstiga drömmar hela tiden. Om jag vaknar av en, så drömmer jag bara en ny när jag somnar om. Som sagt så ska det bli så otroligt skönt att ha bebis utanför magen. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0