Ett år avklarat

Jag har nu fått betyg på alla kurser som jag har läst under första året på universitetet och det känns så jäkla skönt att ha klarat av ett helt år. 
 
Idag var vi till barnmorskan och kollade bebis, förhoppningsvis för sista gången. Allt såg bra ut och jag är helt chockad över att jag bara har gått upp 10 kg den här gången. Jag har inte gjort mycket annorlunda än när jag väntade Adrian och då gick jag upp 25 kg, dock var jag otroligt svullen av all vätska den gången. Det är jag inte nu. 
 
Imorgon kommer äntligen möblerna till Adrians rum, undra om jag klarar av att vänta tills André kommer hem eller om jag börjar skruva ihop dem utan honom. Det ska bli så skönt att få flytta över alla Adrians kläder dit och få klart allting. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0