Två första veckorna

2 veckor och 4 dagar har gått sen Alfred kom till oss och vi har det hur bra som helst. Jag kan inte riktigt fatta att för några veckor sen fanns han inte. Han känns ju som en så självklar del av vår familj. Han är supersnäll och gör sällan ljud ifrån sig, han sover mest hela dagarna och äter och bajsar där emellan, precis som det ska vara. Adrian är jättesnäll mot honom, pussar och kramas och vill gärna hålla i honom. Jag är så lyckigt lottad som har mina pojkar!
 
André började jobba idag och jag var lite nervös inför att vara ensam med pojkarna. Men det gick över förväntan och Adrian somnade klockan åtta. Alfred ligger och sover här bredvid mig och jag ska snart sova jag också. 
 
Det blir många bilder tagna <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0