BF och soliga dagar

Idag är det beräknad födelse, men ingenting händer. De senaste dagarna har vi i alla fall haft det superbra. Solen har varit framme och vi har kunnat sola och bada. I torsdags var vi hemma på gården och pysslade. Jag trimmade gräset, planterade blommor, pumpade upp poolen till Adrian och så fick han sin sista möbel till sitt rum. 
 
Igår åkte vi till stugan. Både jag och Adrian premiärbadade i sjön i 16-17 grader, barnen badade och lekte och vi åt hamburgare till kvällen. Adrian var helt slut i bilen hem på kvällen så han somnade för natten där. 
 
Idag åkte vi till Kramfors och handlade kalsonger till Adrian, eftersom han är helt blöjfri nu. Han var så nöjd som fick välja vilka han ville ha. Efter det åt vi korv och glass på macken, innan vi åkte till stugan igen. Jag behövde nämligen svalka mig i sjön. Vi var där i några timmar och badade och solade. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0