sjuk hela tiden

Jag vet inte om det är graviditeten eller vad det är. Men jag har varit så himla sjuk, så himla länge. Först magsjukan i början på december, sen bara allmänt hängig med yrsel. Efter nyår fick jag migrän och huvudvärken satt i cirka en vecka. Nu har jag blivit dunderförkyld också. Jag legat i sängen nästan hela dagen och kan verkligen inte ta mig upp, har ont i hela kroppen, huvudet och halsen. Känns inge roligt att klaga, men jag är bara så jävla less på det här nu. Har innevecka i skolan nästa vecka och jag hoppas verkligen att jag mår bra. 
Kanske låter hemskt, men jag vill ha bebisen här nu och mår bra. Jag får göra det bästa av situtationen eftersom jag bara är i vecka 16. 
 
Titta på min lilla bebis, till sommaren har jag en till!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0