Praktik och svimning

Nu har jag börjat min praktik på Bollstaskolan. Det är så himla kul att få vara ute i skolan, träffa alla barnen och se hur allt går till. Samtidigt som det är lite läskigt. Första dagen på praktiken så svimmade jag inför barnen, tro det eller ej. Jag har nu under graviditeten haft problem med yrsel, speciellt om jag har ansträngt mig på nå vis. Så efter morgonpromenaden till skolan, ville inte kroppen nå mer. Så jag bara föll ihop, i princip det första jag gjorde. Det var så himla läskigt, för jag har aldrig svimmat förut. Efter det har jag i alla fall tagit det lite lugnare efter att jag kommer till skolan och helst suttit ner ett tag. 
 
Jag är nu i vecka 18 och bebisen är ca 18 cm från huvud till fötter.Helt galet att den redan är så stor men att jag inte känner något. Har endast känt något fladder någon enstaka gång. Jag längtar tills man börjar känna på riktigt. 
 
Igår fyllde jag år och hela helgen har jag passat på att storstäda huset, som en egen födelsedagspresent till mig själv. Jag älskar ett nystädat hus. André har jobbat hela helgen, men kom hem igår strax efter sex. Då hade hans familj redan varit här ett tag och till kvällen fikade vi tårtan jag hade bakat. Av André fick jag en Moccamaster, så kul att han snappar upp vad jag vill ha. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0