Valborg och sol

I helgen firade vi Valborg med Andrés familj. På dagen var vi hos Andrés mormor och grattade henne. Sen åkte vi upp till Antonia och Stefan. Vi var ute nästan hela dagen, för solen lyste. Vi hade grillpremiär, så himla underbart.
Innan vi åkte till Andrés mormor var André och Adrian ute och lekte. Jag satt och sminkade mig när dom kom in och Adrian hade slagit upp läppen igen. Så han hade sår på hakan och två hål i läppen från hans övre tänder. 
 
I söndags åkte vi upp till stugan och hjälpte till där. Vi krattade och klippte bort buskar och det blev jättefint. Jag var trött i kroppen på kvällen kan jag säga.
 
 
Igår och idag har jag och Adrian varit ute nästan hela dagen. Igår krattade jag hela gården och rensade bort grenar och grejer som skulle bort. Idag har jag tvättat alla fönster och så har vi burit ut utemöblerna.
Vi har tagit bort ena sidan på Adrians spjälsäng så att han kan kliva i och ur själv. I fredags när André jobbade fick ju såklart jag natta honom. Jag la ner honom, läste en bok och gick ut. Den kvällen sprang han upp tre gånger. Så jag tänkte att det skulle bli lätt. Ack så fel jag hade haha. Igår nattade André honom och han sprang upp 46 gånger på en timme innan han somnade. Och kvällen innan var det något liknande. Men vi ger oss inte. Han testar verkligen våra gränser nu och vi ska vinna haha.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0