kalas och förkylning

Trots förkylning och feber har vi haft en jättebra kalashelg. Adrians tänder har krånglat länge nu men idag försvann äntligen febern. Jag känner mig dock sämre och lämnade därför bort Adrian en stund till sin farmor och farfar idag. Det har varit jätteskönt att bara ligga i sängen och kolla på viaplay och vila upp sig lite. 
 
I fredags kom Andrés familj och Mirka och Jonte hit på fika. Jag hade finaste kalasgästerna, Lovis, Elias och Adrian. Jag var dessutom jättenöjd med tårtan jag gjorde till mig själv och gott smakade den. Chokladbottnar, vaniljmousse och apelsincurd.
I lördags klev jag upp och gjorde klart tårtan till Elias som fyller två år imorgon. Sen åkte vi hem till dem och firade honom en stund. När vi kom hem hoppade alla i pyjamas och tog det så lugnt vi bara kunde. Jag är så less på snor, hosta och feber nu. Vill att alla ska få vara friska. 
 
Min födelsedag
 
Elias kalas
 
 
Just nu i pyjamas
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0