Baby Bee

Jag tänkte att jag ska tipsa om jättebra produkter som jag har köpt till Adrian. Som ni kanske förstår är jag inte på något vis sponsrad eller får betalt för att blogga. Så jag tipsar om detta endast för att jag tycker att det fungerar jättebra. Det är Burt´s Bees produkter som finns för bebisar, vuxna och gravida. Alla produkterna är nästan 100% naturliga, alltså gjorda på rena produkter såsom bivax, honung, sheasmör och oljor. Adrian var väldigt torr i huden och jag smörjde med vanlig babyolja, ni vet som man hittar i vilken affär som helst och det blev aldrig bättre. Men efter att jag har smörjt en gång med Baby Bees olja kände jag skillnad direkt. Samtidigt är det mycket bättre att inte smörja in massa onaturliga ämnen i ditt barns hud. Blöjsalvan fungerade också hur bra som helst, såg skillnad på en gång. Och Schampot är tear free, det gör alltså ingenting om de skulle råka få lite i ögonen. Det ska inte svida. Jag funderar till och med på att köpa produkter till mig själv. Nu finns det ju även lotion och bubbel till barnen, så även det ska ju inhandlas. Nu säger jag ju inte att det fungerar på alla, men det är värt att testa. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0