Adrians namngivning

Adrians namngivningsdag blev precis så bra som jag hade föreställt mig. Vi var omgivna av underbara människor, åt goda smörgåstårtor som Antonia hade gjort, fikade gott fika av mig och Andrés mormor. Ceremonin var väldigt avslappnad och personlig och så kom det lite tårar när jag skulle berätta för Emilia varför vi har valt henne till fadder. Gästerna fick gå på en tipspromenad om Adrian och var jätteduktiga och så hade jag fixat iordning en bok där alla fick skriva sina hälsningar och önskningar till Adrian. Jag njöt av kvällen då jag fick sitta och tjåla ikapp med mina vänner och vädret var helt okej. Tack alla som kom, för de fina presenterna och för att ni finns i Adrians och vårat liv<3 
 
Jag, Adrian och min kusin, bästa vän och Adrians fadder
 
André fick vara med också
 
Karin, Adrian, morfar, jag och André
 
Familjen <3 
 
Farfar, jag, Adrian, farmor och André
 
Adrian med bästa morfar och farfar
 
Adrian och Minis <3
 
 
Mina vänner och jag <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0