Senaste dagarna

I måndags var vi på BVC och Adrian fick sprutor i benen. Han fick sprutan, grinade i typ tre sekunder, sen var han glad igen. Så duktig! 
Igår åkte vi och veckohandlade. Sen skulle vi hem till Antonia och Stefan för att väga oss (har inte en egen våg än) och vi blev klar hela kvällen. De bjöd på mat och sen kollade vi på tv. Btw, så har jag gått ner 2,5 kilo på två veckor. Det går åt rätt håll i alla fall. 
Idag har Adrian varit på jättebra humör hela dagen. Han har lekt i gymmet, gåstolen och suttit i babysittern i långa perioder. När han äter ska han bestämt ha händerna i munnen, eller ja det har han alltid. Men det är nå otroligt kladdigt när han äter. Han stoppar händerna i munnen innan har har svalt och all mat hamnar där istället haha. Jag var ute och skottade på dagen också, medan Adrian sov i vagnen. 
 
Imorgon är det min födelsedag. Men det blir inte mycket till firande, är inte så mycket att fira heller. Men på fredag kommer i alla fall Andrés familj hit och åter tårta. 
 
Har gjort en islykta till trappan. Min första, inte det vackraste i världen kanske. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0