Peppad

Blir så lycklig när jag ser att allt går åt rätt håll. Jag har gått ner 5 kilo på tre veckor och jag ser till och med skillnad på måttbandet på några cm. Jag vet att vikten inte är det viktigaste här i livet. Men samtidigt känns allt mycket lättare när man inte är så tung att man inte orkar någonting. Sen jag slutade gymnasiet har jag verkligen inte tagit hand om mig själv och det är piss. Då dansade man flera dagar i veckan och ibland flera lektioner på samma dag. Jag var vältränad. Även fast jag kanske inte hade lika platt mage som de andra tjejerna i klassen, så spelade det ingen roll. Jag hade ork. Jag orkade ett hårt träningspass och gå upp för en backe utan att dö. Jag har aldrig varit lika smal som de andra tjejerna, men jag har på något vis ändå varit nöjd. För jag har heller inte varit tjock. Jag har varit hälsosam. Just nu försöker alla lugna mig med att jag har varit gravid och jag vet man går upp i vikt då och det är inte alltid lätt att gå ner. Men nu är det så att jag vägde 88 kilo innan jag blev gravid. Och jag ökade snabbt i vikt. Så jag kan inte bara skylla på graviditeten. Nu är det i alla nog med snack om det förflutna och jag tänker istället blicka framåt. Som sagt det går åt rätt håll och jag ska sätta mitt mål. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0