En vecka i Ludvika

Vi har nu varit hemma i tre dagar och det är väl dags att uppdatera om veckan i Ludvika. Vi åkte ner förra måndagen, Adrian var jättesnäll hela bilresan. I tisdags gick vi hem till Shala och Alex E, vi fick fika och Adrian fick en julklapp som helt klart blev hans favorit, han leker med den hela tiden. Vi satt och tjålade massa skit ett tag, sen skulle Shala göra mina naglar. Det tog 4,5 timme att göra dem, för att vi pratade så mycket. Det var en väldigt mysig dag. 
På onsdagen gick vi ner på stan med Agnes och kollade i bland annat leksaksaffären. Sen åt vi lunch hemma hos pappa och Karin med Karins föräldrar. Till kvällen kom Evelina och Sofia till Ludvika, så då klädde vi granen på kvällen. Sen spenderade vi uppesittarkvällen framför bingolotto. 
På juldagen kom Shala och Alex T och fikade en stund och Adrian fick julklapp då med. På kvällen var jag på förfest hos Agnes och sedan gick vi alla ut på Folkan. Jag hade en jättebra kväll och kände verkligen att jag behövde släppa loss lite. 
På lördagen kom äntligen Emilia hem från Thailand, så vi fick träffa henne en stund på kvällen och morgonen dagen efter. Sen åkte vi hem till Bollsta igen.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Det var kul att träffa dig 😘

2015-12-30 @ 18:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0