Dalarna

Jag ska börja med att skriva om vår vistelse i Dalarna. Vi åkte ner på måndagen och stannade i Ludvika i en vecka. Under den veckan hann vi med mycket. Umgicks såklart mycket med Emilia och Mathilda. Lunchade på stan, hälsade på farmor och farfar och myste. Vi träffade många vänner. Fikade hemma hos Shala och Alex. Vi var på gammelgården med Adrian och kollade på djur. Jag hade min första utekväll på ca 2 år, träffade mycket folk jag inte har sett på länge. Jag åkte med Karin och Cajsa på Ikea och shoppade loss.
 
När vi var klara i Ludvika åkte vi vidare till Hofors och träffade Sofia och Evelina. Sofia gick dock i skolan på dagarna så vi hade Evelina själva. Vi gick till lekparken, åt pizza, kollade film, pysslade och lagade mat tills Sofia kom hem från skolan. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0