1 september, Adrian 1 år <3

Den här tiden för ett år sedan var vi påväg in till BB. Jag hade haft värkar exakt hela dagen och var helt slut. Vi fick sova kvar där över natten så att jag skulle få vila. Klockan sju på morgonen drog värkarna igång igen och fem timmar senare, 12:05 kom han ut. Det vackraste jag hade sett, min och Andrés son. Det är en helt obeskrivlig känsla och det häftigaste jag någonsin har upplevt. Det går inte att beskriva hur stort det är att bli mamma, att ha en annan person som går före när det kommer till allt. Adrian är viktigare än allt annat, jag skulle aldrig sätta mina egna behov före hans. 
Min lilla bebis har nu blivit stor. Det har gått ett helt år sen dom la upp honom på mitt bröst och jag blev totalt förälskad. Vi har fått uppleva hans första leende, första skratt, första ord. Han har lärt sig sitta, stå, gå med gåvagn och massor med annat. På bara ett år har allt detta hänt, jag kan inte fatta det. Och det här är endast hans första födelsedag, vi har många fler att vänta. 
Imorgon ska han firas som den lilla prins han är. Jag har bakat hela dagen, gjort tårta och fixat. 
Mamma älskar dig Adrian och jag kommer alltid finnas vid din sida oavsett vad. Grattis på födelsedagen min älskling <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0