sjukstuga

Vi hade det supertrevligt hos Mirka och Jonte i fredags. Vi blev bjudna på god mat och spelade sällskapsspel resten av kvällen. Den natten blev André tyvärr dålig igen. Snorig och hängig, så han är hemma från jobbet idag. Jag och Adrian gick imorse och handlade, så nu håller jag på och kurerar André. Har gjort en vitamindrink på citron, apelsin, ägg, frysta jordgubbar och fryst mango, supergod. Sen ska jag koka te på ingefära, citron och honung. Vi äter alltså nästan bara frukt och bär idag. Jag hoppas och tror att han snart kommer må bra igen. Jag håller också på och tvättar och städar idag, det behövs verkligen. 
Igårkväll var jag och Adrian hos hans farmor och farfar när André var på jobbet. I höstas var vi nästan alltid där på söndagarna, men nu var det längesen, så det var trevligt. Adrian lekte med sin farbror Philip. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mormor och Morfar

Hej gumman! Morfar säger att du är värre än Mommi var när du nu kurerar Andre men hoppas det hjälper
ni ska ju snart hälsa på. Varm kram till hela lilla familjen.

2015-04-13 @ 17:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0