ointressant om städning

Idag fick jag för första gången efter förlossningen ett sånt där ryck som jag brukade få minst en gång i veckan förut. Jag blev helt galet städsugen. Så jag har nu torkat av alla ytor i hemmet, plockat undan och tvättat. Imorgon ska jag fortsätta med att dammsuga och torka golven. Dom som känner mig (förutom mina föräldrar) vet att jag tycker om att städa. Var väl som alla andra ungdomar när jag bodde hemma. Det är inte kul att göra saker när man bli tillsagd och det var speciellt inte kul att städa sitt rum. När jag sen bodde i en egen lägenhet ett tag storstädade jag en gång i veckan Och när jag och André först blev tillsammans brukade jag städa hans rum när jag var där på helgerna. Jag bodde ju hos André och hans föräldrar ungefär ett halvår efter studenten också och då plockade jag nästan varje dag undan i köket innan svärföräldarna kom hem från jobbet. Antonia brukade fråga mig om hon kunde få lite energi av mig när jag fick mina städryck. Fast jag vet ju att hon själv kan få det ibland ;) 
Jag tycker väl helt enkelt att det är jobbigt när det är stökigt, blir till och med på dåligt humör och det var jobbigt i slutet av graviditeten, då jag inte hade nå energi. Nu verkar det ju i alla fall som att det har kommit tillbaka, skönt! Detta blev ett otroligt ointressant inlägg om städning. Men nu vet ni hur min städsituation ser ut, om någon undrade haha. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mormor och Morfar

Kära Amanda...ja jag skulle också vilja ha lite "städenergi" av dig.Önskar du bodde närmare då skulle jag kunna passa på bjuda in dig när din energi får utlopp. Puss och kram

2014-11-02 @ 09:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0