familjen <3

Jag är så himla lycklig och lever min dröm. Så länge jag kan minnas har jag velat bli en mamma och det vet alla som känner mig. Ett tag trodde jag inte ens att jag aldrig skulle träffa kärleken. När alla mina vänner hade pojkvänner och jag alltid var det tredje hjulet. Men så dök André upp i mitt liv och jag var så förvånad över att någon ville ha mig, så jag fick nypa mig i armen varje dag för att försäkra mig om att jag inte drömde. Tillsammans har vi nu skapat denna underbara krabat. Jag visste inte att man kunde vara så här lycklig och känna så här mycket kärlek för någon. Jag får än en gång nypa mig i armen och kolla så jag inte drömmer. Jag älskar min underbara familj och jag kommer göra allt för att ni ska må bra <3 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Du är jätte fin Amanda!
Å så otroligt vacker son, förstår du är stolt! :)

2014-10-02 @ 21:15:07
URL: http://lantligahemmet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0