Mockingjay

Jag sitter här med min morgonkaffe och har precis ätit dagens intag av havregrynsgröt. Man håller sig så länge på det. Adrian tittar på bumbibjörnarna och är så nöjd så.  
I torsdags var som sagt Mirka med familj här på fika. Jag bjöd på saffranskladdkaka med vitchoklad. Tyckte först att det lät konstigt, men fick lov att prova och det visade sig vara jättegott. 
Igår var jag först på långpromenad i en och en halv timme med Mirka, sen tog vi det mest lugnt innan vi åkte hem till svärföräldrarna. Dom bjöd på mat och sen kollade vi på idol. 
Idag ska jag och André på bio och se The hunger games: Mockingjay. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Filmen var såå bra! Såg den igår :D

2014-11-22 @ 12:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0