svullo

Det var underbart att få vakna bredvid André idag. Vi åkte till affären och köpte frukost som vi tog med oss till stugan och åt där. Hela förmiddagen spenderades i solen och i vattnet. Blev så glatt överraskad när vi kom till stugan, för där stod bäddsoffan som vi har tänkt köpa dit. André har bara undanhållit det och barnrummet för mig när jag var borta. När han var på ikea ringde jag och pratade, då sa han att han satt och spelade. Så himla kul att bli överraskad. 
 
Nu är jag hemma igen, André är på jobbet och jag svettas ihjäl. Jag har bakat kärleksmums, snoddas, mockarutor, ja ni får kalla dom vad ni vill. Här uppe har dom till och med döpt dem till kramforskaka. Jag har också bakat mina supergoda kladdkakemuffins, det var så himla längesen. Men nu har jag tagit en paus från baket och ligger istället i sängen med fläkten blåsandes rakt på mig och fötterna i högläge. Jag känner mig ganska svullen och varm. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vicken gullig Andre!! 👍😃

2014-07-09 @ 17:31:06
Postat av: Mormor

Gud va jag älskar dig GULLUNGE

2014-07-09 @ 22:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0