Massvis med saker

Tänkte att jag ska lägga ut bilder på saker som jag och André själva handlade i Dalarna och saker som vi fick av fina vänner. 
 
Jag börjar med det vi själva köpte:
Vi var som sagt vid Nusnäs och då fick Adrian sin alldeles egna Dalahäst som matchar hans rum.
 
 
Sara har varit i Tyskland och köpt kläderna, på tröjan står det lyckobringare på tyska om jag inte minns helt fel. Gosedjursdalahästen fick Adrian av Sara och Cissie. Passar perfekt då han är halvt dalmas.
 
 
Emilia kom förbi med den här söta dressen. Jag älskar sånna här som hör ihop, så himla söta!
 
 
Av Andrés lillebror fick vi en jättefin ram och kläder till Adrian.
 
 
Såhär börjar Adrians rum ta form. Skötbädden och mobilen till sängen köpte vi också i Dalarna. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0