En tjej som dör i värmen

Jag älskar sommaren och värme. Men att sitta hemma i vårat hus som är dövarmt blir lite för mycket. Var jätteyr imorse, men det blev bättre efter en kall dusch och vatten. Känner dock att det är på väg tillbaka. Tänk att vi skulle få varmaste sommaren ever när jag är gravid. I stugan njuter jag bara av denna härliga sommar, då kan jag svalka mig i sjön och bara ta det lugnt. 
Jag har ingen energi alls hemma till att plocka och fixa, huset ser ut som en svinstia och vi har inte ens varit här ett dygn. Jag blir grinig och gnällig och tar ut allt över André. Jag vill inte vara sån, jag begär bara att graderna ska sjunka 5 grader, snälla! / En tjej som dör i värmen
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0