två ska bli tre

Jag vet inte riktigt hur man framför någonting sånt här, hur man säger det på finast sätt. Alla mina närmsta vet redan om det och det är väl egentligen det enda som räknas. Men tänkte väl att resten också ska få veta, då det så småningom kommer synas ändå. Jag och André väntar vårt första barn tillsammans. Äntligen ska vi två blir tre, som jag har längtat. I slutet av augusti är det beräknat, så än så länge har jag lång tid kvar. Jag ska äntligen bli mamma. Ni får gärna följa graviditeten här på bloggen och så hoppas vi bara på att allting går som det ska. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Grattis igen Amanda och Andre! Är så glad för er skull och längtar efter att få träffa den lilla bebisen <3

2014-02-14 @ 19:43:33
Postat av: Abra

Men vad roligt för er :) Stort grattis Amanda! Hoppas allt är bra med dig :)

2014-02-14 @ 19:56:44
Postat av: Karolin

Grattis Amanda!! Vad roligt för er! 😃

2014-02-14 @ 23:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0