Tidig morgon

Den här veckan har vi mest umgåtts med Mirka och Jonte. I söndags var Josefin här också hälsade på också. I tisdags var det julavslutning på öppna förskolan. Det var första gången vi var där och det var jättetrevligt och kaos med alla mammor och barn haha. Vi åt julgröt och lite annat gott, sjöng julsånger och alla barnen lekte (Inte Adrian, han tittade på hihi). Efter det var jag och Mirka helt slut. Så pojkarna tog med sig barnen och kollade på innebandy. Medan tjejerna kollade på julfilm och käkade julgodis. 
Igår var vi på babymassage med Adrian. Det var jättemysigt. Han orkade dock bara benen och magen, sen ville han stå och kolla på de andra barnen. Han är lite större än dem och blir lätt rastlös. På kvällen blev vi bjudna till Mirka och Jonte. 
Adrian väckte mig klockan 5 idag och då klev jag upp. Han somnade dock om och sov till halv 9. Snart kommer André hem från jobbet. Då får han ta hand om Adrian och jag ska storstäda, så det är fint till jul. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0