rastlös

Tycker det går alldeles för segt här hemma. 9 dagar kvar till BF, men jag vill att det ska hända nu. Jag är galet rastlös och även fast det är tungt har jag städat bilen. Vill ju inte köra hem vår prins i en skitig bil sen. Så nu är den så ren den bara kan bli, inuti. Jag tänkte fortsätta lite inne i huset nu, har redan rensat ur kylskåpet på det lilla som fanns där. Ska bli skönt när André slutar sommarskiftet och vi får tillbaka våra gamla rutiner med veckohandling och matlagning. Det fungerar inte riktigt på sommaren. 
Någon sekund efter att André hade åkt till jobbet lyste hela köket upp och det kom en sjujävla smäll. Jag som inte ens är rädd för åska hoppade till lite. 
 
Har suttit och knåpat ihop lite bilder som jag ska skriva ut sen. Men tänker inte göra det förrän Adrian är här, vill ju ha bilder på honom också. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0