Bästa mamma och André!

Nu är värkarna tillbaka på 6-10 minuters mellanrum. Mamma har åkt hem, vi bestämde att det blev bäst så. Jag och André vill ju ändå helst vara ensamma under själva förlossningen och känns dumt att hon ska sitta ensam hemma hos oss och vänta när hon ändå måste åka hem senast klockan 3 imorgon. Inte säkert då att hon hinner träffa honom ju. Men jag är supertacksam för all hjälp jag har fått och det var otroligt skönt att ha henne där när André jobbade. Tråkigt bara att ha sin familj så långt borta. 
 
Just nu är vi och lånar svärföräldrarnas hus. Dom har mer varmvatten än vad vi har och det är så skönt att spola varmt vatten på magen. Som sagt så är det ca 6-10 minuter mellan värkarna. Men jag hoppas att det blir tätare snart. Jag har ju nu haft sånna här värkar i 12 timmar. 
André är ett otroligt bra stöd. Han masserar mig och vet exakt vad jag vill. Och han gör så gott han kan för att stötta mig<3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0