autumn

Är så rastlös så att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Går inte att ta en powerwalk heller för det har regnat konstant i tre dagar nu. Gick i en gång i spöregnet men man blir så kall när man kommer in. Vill ha en sån där fin, färgglad och mysig höst när man bär stora stickade tröjor och sånt.
 
Nästa vecka ska jag in till arbetsförmedlingen och skriva in mig, att bara sitta här går ju inte längre. Då blir jag så rastlös så att jag bara internetshoppar för de få pengar jag har kvar. Har faktiskt redan inhandlat tre julklappar, vilket är ganska positivt. Gött att vara ute i tid. 
 
Nästa vecka någon gång tänker jag åka till Dalarna och hälsa på igen också. Så ska jag och Minis ha en girls weekend. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0