middag med lärarna

Studentveckan är nu över och flyttlasset har gått till Bollstabruk. Jag har haft det så himla underbart med min fina klass. Hela veckan har bestått av massa skoj och jag kommer aldrig glömma de här tre åren vi har fått tillsammans, speciellt inte våra sista veckor tillsammans.
Veckan började med mösspåtagning, med hela Faluns studenter. Vi var också på middag och myskväll med våra danslärare. I torsdags klädde vi flaket och i fredags hade vi vår efterlängtade student. Det var helt galet roligt och jag firade med pappas släkt i Ludvika. I lördags firade jag med mammas släkt i Hofors. Andrés fina familj var med båda dagarna, vilket var hur mysigt som helst. Igår hade vi studentbal och gråtparty. Det var inte helt lätt att släppa taget om alla och gå därifrån utan att gråta. Kommer sakna alla så otroligt mycket.
Idag hade jag lite mer gråtparty när jag först skulle säga hejdå till min älskade syster och hennes dotter. Den ungen som har förgyllt mitt liv så otroligt mycket de senaste 4 åren, kommer vara jobbigt att som moster till henne inte kunna träffa henne lika ofta. Bilen gick sedan vidare till mamma och Vera där vi grät lite mer och bestämde att vi ska mötas på mitten på en fika ibland.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0