förändringar

Nu ska jag njuta hela helgen, kom hem från mitt jobbpass idag och nu har jag ledighet i tre dagar. Var med älskling och köpte färg, vi ska nämligen måla vitt i stugan i helgen, så det blir ännu finare där. 
 
Sitter och tänker på alla mina vänner och min familj som jag saknar nå otroligt mycket. Det är konstigt för mig att flytta till en annan stad i en helt annan del av Sverige eftersom jag har haft riktigt svårt för förändringar i hela mitt liv. Har inte kunnat slänga gamla saker, jag har allt gammalt skit sparat i lådor. Nu förstår jag varför jag har sparat alla de där "onödiga" sakerna. Det är för att jag ska ha med mig mitt gamla liv i mina lådor, för jag älskar att kolla igenom sakerna och det känns ännu bättre att göra det nu när jag har flyttat. Jag tror i alla fall att jag kommer få det jättebra här uppe, eller ja det har jag ju redan. Men ännu bättre när jag har listat ut vad jag vill göra med mitt liv. 
 

Kommentarer
Postat av: Mormor

Lilla vän det är underbart att du trivs så bra där uppe LOVE YOU

2013-07-18 @ 21:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0