en helg med en prins i norra delen av landet

Har varit med om en lång och hemsk tågresa. Har ont i hela ryggen, för jag har väl legat på något konstigt sätt. 
Jag har i alla fall haft det superbra med älskling. Jag har bakat massor med cupcakes till honom och jag fick en jättefin kofta av honom. Känns hemskt att åka hem och det blir bara värre och värre för varje gång. Men om 5 veckor får vi träffas igen och då i en hel vecka. 
Råkade ha sönder displayen på min kamera när jag tappade den i golvet, därav den glada minen från min pojkvän på bilden på oss två. 
 

Kommentarer
Postat av: Din manda

Mums!!...jag hoppas att jag får fina och goda cupcakes när jag fyller år, hihi! Puss på dig<3

2012-09-25 @ 14:57:06
URL: http://Aamandashala.blogg.se
Postat av: issa

Ni verkar ha haft de mys!:) å mums med dina cupcakes... Saaaaaknar däj!

2012-09-25 @ 19:48:13
Postat av: Mormor

OOOOH va goda dom ser ut, kan "känna" den underbara doften Puss och Kram

2012-09-26 @ 10:19:54
Postat av: AS

Fin lägenhet :D <3

2012-09-28 @ 21:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0