nox arcana

Som jag hoppas att de flesta vet så är det Halloween idag. Det är alltså idag ni ska ha godis redo till barnen. Men jag är inte helt säker på att alla vet exakt vilken dag det är. Det är i alla fall idag den 31 oktober. Men som mamma sa tror jag att de flesta väntar till helgen med att fira. 
Det blir inget firande för min del i år, känns lite knäppt om jag och André ska sitta utklädda och inte göra någonting. Men en skräckfilmskväll ska man nog kunna klämma fram. 
 
 
Precis som min mor älskar jag lite mysko saker, och då denna musiken med Nox Arcana. Det är helt perfekt halloweenmusik. Mammas och Veras blogg hittar ni här! 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja, musiken ger ryyyysningar. Ooohh! Happy Halloween gumman! <3

2012-10-31 @ 22:08:41
URL: http://www.lotusblomster.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0