mycket har hänt

Förlåt för att jag är så fruktansvärt seg, men mitt liv känns ibland inte så intressant att skriva om. 
Förra helgen var jag ut på krogen med Shala och Emilia, för att Shalabebisen hade fyllt år. Dagen efter mådde jag som jag mådde..
 
Nu i veckan har jag farit omkring lite varstans. I tisdags sov jag hemma hos mamma och Vera med sällskap av lilla Evelina, det var jättemysigt. Dagen efter hade vi klassmys hemma hos Lydia, så jag och Shala sov kvar. 
 
Skolan rullar på som vanligt, känner mig inte alls stressad faktiskt och det kan jag lova är skönt, efter skitåret som vi hade innan sommaren. Men nu  dansar vi och jag är mör i kroppen varenda dag och jag hinner med alla uppgifter som ska göras. 
 
Tjuvade en bild från Emmas blogg, ville ju visa klassmyset :)
 
Och även bilder från förra helgen med Emilia och Shala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0