sämst på att blogga

Jaha, då har det gått en vecka till och jag är otroligt dålig på att blogga. Men jag sitter aldrig vid datorn längre. Har varit mycket i skolan, fast vi bara har haft tre dagar. Tre prov, en redovisning. I torsdags var jag med Amanda, Issa och Robin på kupolen, eftersom Robin och Issa hämtade oss från skolan. Sen myste vi hemma hos dem i deras nya lägenhet. Agnes och Moa var också med en stund.
Igår var jag med Minis hela kvällen. Började med att vi kollade på Linus fotbollsmatch, sen badade vi jacuzzi, drack shots och cider. Sen somnade vi haha, lyckad kväll.
Nu på morgonen gick vi en powerwalk innan frukosten och nu är jag hemma. Ska städa, duscha, fixa mig och sedan träffa Minis igen.
Fint väder på rasten i skolan
Hemma i Issa och Robins fina lägenhet
Emilias fina shots

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0