inlägg, eftersom emilia tjatade

Känner att bloggen är som roligast på sommaren. Man hittar på mycket saker, man tar massor med kort och har mer inspiration. Just nu ser nästan alla dagar likadana ut. Som idag har jag dansat på morgonen, jobbade nästan hela lektionen med koreografi, eftersom vi ska uppträda snart. Sen hade jag psykologi i tre timmar. På eftermiddagen har jag tvättat, hängt tvätt, lagat mat, kollat på två avsnitt av one tree hill och en film och diskat. Känner mig ganska trött och seg så jag ska nog snart krypa ner i sängen.

Är ledig imorgon. För alla har utvecklingssamtal, så man åker bara dit när man har sitt eget och sen är man ledig resten av dagen. Undra vad jag då ska hitt på?
Så nu har jag skrivit extra mycket, så att du har lite att läsa Minis. Puss på dig!
vill börja använda min kjol nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0