weight loss edition

Har grinat ihjäl mig till ett avsnitt av Extreme Makeover weight loss edition. Killen gick ner 98 kilo på ett år, helt galet och så himla starkt gjort. Om han kan klara det ska nog jag klara av att bli lite hälsosammare. Hur svårt ska det vara? Som de flesta av er säkert vet, så slutade jag att äta onyttigheter vid förra årsskiftet. Jag klarade det i ett halvår, men på sommaren blev frestelsen på glass och sådant för stor. Jag började gå upp de 12 kilorna jag hade gått ner och jag är arg på mig själv över det nu. Så nu har jag bestämt mig för att ta tag i det igen. Blir dock små uppehåll runt jul, för julen kan man inte förstöra men sånna här fjanterier ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0