skadad tjej

Ja, jag är klantig. Nu erkänner jag det. Min fot är stukad, en fet skinnbit på min stortå är borta och jag har två köttsår på knäna. Endast för att jag skulle hoppa ner ungefär 1 meter till marken. Jag landade på en sten och hamnade snett med foten. Inte skönt kan jag lova er. Tyska turister glodde, Tess skrek åt mig att  jag skulle skratta och jag skrek tillbaka att hon skulle hålla käften, Gustav torkade mina sår och Sara höll min fot i högläge. Mina bra (starka) vänner bar mig till bilen, skjutsade hem mig, mamma plåstrade om mig, medans de lagade mat till mig. Tänk att man har så underbara människor i sin närhet.
Det börjar kännas bättre i foten nu och jag hoppas verkligen att den läker snart.
Jag ska nog undvika att lägga ut bilder på såren när de var blodiga och äckliga.

Kommentarer
Postat av: mormor

Oj oj oj vet precis hur det känns. Det hände mig också för bara drygt 3 veckor sedan. Krya på dig vännen

2011-08-01 @ 19:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0