nu vare klippt

En riktigt trött dag! Somnade på mattelektionen, men Sunken var förstående och trodde att det hade med killproblem att göra ;) Haha kan är då för go min mattelärare.
Efter skolan åkte jag och Shala hem till mig. Vi åt kvällsmat med mamma och Sofia och sedan tonade vi hennes hår.
Kvällen har mestadels gått åt till engelskaglosor. Jag förstår inte varför jag har fått så svårt att få in dem i huvudet. Jag börjar väl bli gammal och gaggig.
Sovmorgon imorgon, men jag ska sova nu. För som sagt så har jag en trött dag.
Jag har klippt mig också. Här får ni en före och en efter bild. Håret var lite fööör långt innan.

Kommentarer
Postat av: Mormor

Nä men sötnos..gammal och gaggig..hehe..vem vet,du är ju snart hela 17 år. puss och kram

2011-01-19 @ 18:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0