dagen idag

Vi har endast åkt pulka och kollat på film i skolan idag. Jag känner mig som ett litet dagisbarn.
När Shala och jag skulle dra ner i världens guppigaste backe, kom fram till sista hoppet och flög smällde jag i min haka i hennes huvud. Jag bet mig rejält i kinden, så jag spottade blod. Höhö, klantigt av oss. Shala bröt nageln och började nästan gråta ;)
Sen när vi skulle se film var inte hela klassen där från början så jag passade på att gå på toaletten. När jag kom tillbaka stod tjejerna uppradade och började sjunga "ja må hon leva" för mig. Dom är så himla gulliga. Lydia och Amanda hade till och med bakat tårta.
Nu taggar jag inför ikväll och gör mig iordning. För ikväll blir det klassfest !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0