En dag kvar!

Vet att jag har varit otroligt dålig på att blogga de senaste dagarna. Men allting har varit så stressigt. Igår var jag först nere på stan med Cissie och handlade klart de sista juklapparna, sen på kvällen kom vännerna hit på lite julmys.
.
Idag har hela familjen anlänt hem till mig. Mamma och jag var och storhandlade på förmiddagen, och så har vi pysslat lite. Sofie och Andreas hade glömt finkläder, så jag hjälpte dem att plocka ut lite från min garderob. Nu börjar allt lugna sig, skinkan kokar och jag ska snart baka pepparkakslimpa. Äntligen börjar julkänslan komma på riktigt.
.
Kameran ligger på laddning nu, men ni ska få en bildbomb från de senaste dagarna om ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0