min fina 18-åring

Världens tråkigaste dag i skolan, vi håller på med det där jävla blockarbetet och det är så sjukt tråkigt! Och dessutom så hade jag mensvärk hela sista timmen. Fyfan säger jag bara.
Men nu ska vi inte deppa, för en av världens finaste människor fyller 18 år idag. Jag kan inte förstå hur fort det har gått. För exakt fyra år och en dag sen träffades vi och då var du endast en 14 årig liten tjej som trodde att jag var äldre än dig. Jag var inte äldre, men jag var mycket coolare. Hihi. Du har gjort så mycket för mig de här fyra åren och jag uppskattar allting så sjukt mycket. Du har stöttat mig de stunderna jag har fallit, du har fått mig att skratta de gånger jag har varit ledsen och du har hjälp mig att ändra riktning de gånger jag har valt fel väg. Tess, jag älskar dig sjukt mycket och du kommer alltid vara en av mina finaste och bästa vänner. Och här sitter jag och gråter samtidit som jag skriver det här, jävla lipsill haha.
Nu ska jag i alla fall välja kläder och efter det åker jag hem till min underbara Teresa Riman och firar henne med resten av skaran.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0