sjuk i hjärtat

Blev hemma från skolan ändå idag, är lite sjuk i hjärtat. Ingen annanstans, bara i hjärtat. Så jag har ingen ork till att tänka på mattetal och engelska glosor nu. Mina tankar behöver vara hos mina problem.
Ikväll ska i alla fall hela klassen sova hos Amanda Hansson. Där finns det inga mattetal eller engelska glosor, där finns det endast kärlek!

Just nu äter jag glass och tar det lugnt, snart ska jag ta en promenad i det fina höstvädret och rensa tankarna lite och efter det tänker jag kolla på en film.
skulle inte sitta helt fel med ett varmt bad heller!
/a

Kommentarer
Postat av: madelene

mitt hjärta ska inte ha ont i sitt hjärta. Jag saknar dig, <3

2010-10-11 @ 21:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0