kvällsfunderingar

Hur kommer det sig att det är så svårt att släppa datorn?
Är det för att man är så himla desperat av att veta vad som händer hela tiden?
Jag tror nog att det är så. Man sitter på facebook och klickar på startsida-knappen hela tiden bara för att se ifall någon mer har uppdaterat. Man läser bloggar i hopp om att någon ska ha skrivit något bra skvaller och det absolut viktigaste, det går inte att stänga av musiken. Därför vill jag inte lämna datorn eftersom jag är en människa som inte kan sova med musik, eller jag kan somna med musik på. Men jag vaknar snabbt igen och är tvungen att stänga av den. Dock är det väldigt skönt att ligga och vila med lite skön musik på. Men det är ju en helt annan sak.
På tal om detta så måste jag verkligen lägga mig i sängen nu, annars kommer jag vara lika trött som alltid i skolan.
Godnatt på er kära läsare!
Tess kommer snart hem, wii <3
/a

Kommentarer
Postat av: Anonym

tess alskar dig

2010-10-18 @ 15:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0