duktig tjej

Ja hos doktorn gick det bra, jag fick mediciner och sådant så nu är allt bra igen.
Jag älskar mina mediciner. Tog nu på kvällen och sedan fick jag lust för en springtur (skulle nämligen inte ha tränat på hela veckan annars). Så jag tvingade alltså med mamma(hon brukar ofta vara ute och springa, till skillnad från mig). Och jag körde slut på henne, hihi. Jag är verkligen lycklig över att jag kände skillnad efter endast en dos.
Jag har aldrig sprungit så långt, med varken med eller utan det tempot jag hade. Aldrig! Fan vad glad jag är, nu ska det banne mig bli lite fart på mig.
Såhär såg jag ut idag och så taggade jag till lite med solbrillor inför min utlandsresa jag drar på om ungefär 4 dagar ;)
/a

Kommentarer
Postat av: Mamma

Aj, oj, jag har träningsvärk?! ...

2010-10-29 @ 08:22:49
URL: http://authorwannabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0